20/4 värktablett, hiss el. diss !?

Mmm, det är ju frågan.
Om jag låter bli värktabletterna så har jag
kvar febern, tröttheten och ingen ork alls.
Tar jag mig värktabletter för att lindra "smärtan" så blir jag
pigg, orkar mera, Gör mera och en flummig Elinan.
Jag mår alltså Bra!
MEN, detta är bara i stunden dom timmarna tabletten värkar.
För sen blir jag istort sett värre, eftersom jag har levat omkring
precis som om att jag var frisk timmarna innan.
Därför, ska man ta eller inte!??.
Låter jag bli, blir jag frisk på riktigt! tar långtid men men.
Tar jag Blir jag frisk osedan värre. tar jag en till blir jag frisk osedan värre O.S.V.
Hahaa. ja ni idag har jag iallafall låtigt bli helt och hållet !

igår tog jag tillomed 2St tabletter så då va jag nästan över pigg,
följde med Kristoffer&Emma till IkeA hittade massa saker.
sedan packade jag 4st lådor full med kläder.
SUCK, inte ens en fjärdedel utav alla mina kläder. . .
jag slängde tillochmed två påsar! det ni ;)
 
Två sötisar som redan har paxat sig en plats till nya stället ;)

iDag har dagen varigt seg segare SEGAST!
sov länge, vilket min kropp behövde.
sedan har jag bara legat i soffan med datan framför mig.
Snart kommer mitt Busfrö hem med flera flyttkartonger. Good good!

Jag vill vara pigg och promenera i det fina vädret.
Taggar upp mig själv, så såfort jag blir frisk är det jag som ska tokträna,
promenera och laga nyttig mat!
kan behövas efter denna Påsk.haha.

Nu ska jag göra mig en kall-Hallon-smotthie .
ochsedan styra lite packning.
Må kalas och ge mig lite friskhet utav er kryafolk !
Tjarrå!

                                                                                                                                         /Elinan
   
-nervöööööst, men kul     :)                      

Kommentarer
Postat av: Nea

Tusen tack :) hoppas du kryar på dig snart! kram

2009-04-20 @ 18:51:50
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Emma

"till och med 2 tabletter" GOBITEN DÅ! Dom är inte farliga hälsar din "knarkande bästis" som kan det där med Ipren! haha!



Kanske borde rensa bort lite kläder! Du använder ju typ bara en fjärdedel :P Tradera du vet ;)

Hoppas du är helt frisk snart!

LOVE

2009-04-21 @ 23:09:14
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0