12/12 ett peppvraaaaaak!

Jeeeej, hallå där.
Va inte igår. jag varigt lite seg på att skriva.
Jobbat hela veckan och försökt styra lite jul mys här hemma.
Men mera ska det bli. !!! Eller Hur Poff ?! ;p
Haha, han tycker att jag är över Pepp på att julpyssla.
men så mysigt att sätta upp massa julesaker, baka julgodis & Lyssna På Julmusik.
I Love´t.
Trök trökigt bara att det inte är någe Vitt ute......
skulle ju inte skada med lite kyla och snöööö!

Idag är det lördag, och Elinan är helLedig! UNDERBAT!
Ska snart ner på stan och fixa en snabbis.
sedan blir det hem och slå in julklappar :)
Passa på Medans Älsk jobbar, inte ofta jag är hemma helt själv :d

Och efter alla inslagna klappar blir det PeppMusik, ett Glas Vitt 
och fixa&don. För ikväll ska vi köööööra ;)
hihi, Sist jag va pepp , körde en utgång och hade galet kul va
på min födelsedag 4:e Okt. Alltså Över 2månader sedan.
Ooo, det är Inte så likt mig . hihi . Så ikväll är jag Laddad!
Vi ska Nämligen ha Personal Julfest :) Mycket efterlängtat.
Det Blir Va vi gör det Till Bruds ;) och även grabbs har vi några nu.hehe.
Först dra vi hem Till Lexie och börjar tagga Kvällen. :)
Jag är gaaaallllet Pepp!!!!!!!!!!!

Näe nu blir det staden. Ha en trevlig Lördag allihopa.
För det ska jag ha!!! -Smack!

                                                                                                               /Elina

                                            
-Haha, kan bara Gå braaaa. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0