16/12 Tonight´s gonna be a good night!

jiihooo. MiniSemester är här.
Elinas lång ledighet --> Torsdag,Fredag,Lördag & Söndag.
va verkligen huuuuur läänge sen som helst jag kunde uttnytja
denna långledighet. Senaste va vi iförsig i helsingfors, vilket va Lovliiit.
men innan dess legat sjuk två långledigheter.
Så denna är VÄLKMMEN!
Som vanligt har jag varje dag inplanerat med något!
Upptagnaste Tösen jahej !

Börjar redan idag efter sluta jobbet:
Stress iväg till Poffs Mormor&Morfar (efter 5år kom jag dit :p .haha)
Sedan iväg Till Amanda och fixade mina naglar, Nu är dom Blinkande fina!

Och NU Mina vänner ,
* Julskinkan i Ugnen
* Potatisen & Äggen på kokning
* Laxen upplagd
* Köttbullarna "gjord" (eehee... :d )
* Röbetssalladen, Hovmästarsåsen & Kavijarn framme.
* Vinet på Kylning
*Julmusiken på HögNivå

Och Sist men ikke minst
* ChiliLaxen vi fick hemlevererat utan för dörren med Postbud alldeles Nyss :)
Muuuuuuummmmma.
Vilken start på Ledigheten man fick .
Nu ska vi fixa och Mysa rejääält.
Underbara Onsdag!

Granen är hemkommen idag med, FINT!
så ska även klä och julpynta mera mera ljus här hemma.
Jag är Lycklig & super Kär!
Puss hej :) :) :) :) :)

                                                                                               /Elinan

                        
                    
- solsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0