22/12 Nu så är det nära!

Bara två dagar kvar sedan är det inge mindre än Julafton :)
Jiihii. Jag är som ett barn när det gäller denna dag.
Tycker den är helt underbar, mysigtste dagen på året!
Man träffar nära&kära, äter super god mat, kollar Kalle Anka,
öppnar julklappar :) mm mm.
Ååå, Snart är denna dag här!!
Men först ett kvällspass på jobbet , 14.30-00.15
efter Denna kväll blir jag ledig två hela dagar !
Imorgon blir det dock springa runt staden och hitta dom sissta klapparna :p
Har Faktiskt inte så många kvar!
Syssterysster , svåraste tjejen någonsin har jag då kvar till.....

Måste passa på Att Tacka Alla Härliga Girls för i Fredags !
Jätte Trevligt&mumsigt på helt enkelt, Super skojjigt & galet hos Fatima.
Trökigt nog sluta Elinas Kväll där, men men Kul så länge det vara :D
Hade varigt pricken över i:et att följt med in på Slick o dansa sina lurviga ,
men är man över pepp så är man  . . .  ;9


Hur kul som helst att festaloss med Både Ella&Emma , Va inte igår!

Näe ni nu ska jag äta goood lunch min käre sambo fixat ihop.
sedan får vi besök utav svärmor&svärfar.
och till slut jooobbb sista kvällen innan juuuul :)
Pösshejs !

                                                                                                                       /Elinan
                                                      
            -Ganska passande grej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0