10/11 vart är solen!??

Inte ett ända solsken har man fått sett på flera dagar!
Känns deppigt och trist!
Även fast jag legat inne sjuk så vill man ju se solen
genom fönstret....
Bara grått, hängigt och trist ute.
Hoppas Syssterysster har tagigt med sig lite solljus ifrån Cypern.
Hennes plan vart på tok försenat, allting är uppskjutet ett dygn.
Så ikväll kommer hon förbi mitt jobb och Kramas!
För har även kvällspass idag. :)

Annars hände inte så mycket, saknar Mina favvotösar allt för mycket!
Emma&Stina mina troll, har inte sett dom på över en vecka.
Inte Okej!
Och det är Inte Okej att jag inte tränat på 3veckor . . . .
Det känns verkligen ruttet, men inte super säkert att träna när man är dålig.
har nu på 3veckor legat sjuk två., Hoppas förskylningen går över fort!
Efter helgen tänkte jag sätta igång med HÅRDträning igen! Skönt.

Nu blir det lite lunch, Lövbiff m.Klyftisar & Bea. Nyttigt värre!
Och Ni alla som Orkar Fråga "Hur går det med körningen" ?!?
Vi kan sega så här Jag kan sega till när målet är klart.
slipper ni oroa er mera än mig själv. Inte direkt för er skull jag kommer ta det.
Om jag ens tar det ! Hade jag Brytt mig lika mycket som er hade jag någ haft det nu.
PUNKT SLUT!

Ha en Bra Tisdag, För det ska jag ha :D
Kramshejs!
                                                                                                                    /Elinan

                                                       
                                  
-Den som Bryr sig Bäst, lider mest . . . .

Kommentarer
Postat av: Frida

De är ifrån skotrend :)

2009-11-13 @ 14:38:58
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack pellan:)

Ja vi trivs jätte bra. Allt bra med dig?

2009-11-15 @ 22:14:54
URL: http://lothmantherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0