16/11 kul Kul Kul Kul Kul , Inte!

näe ni inge roligt liv man lever, förtillfället.....
3:dje veckan och 3:dje sjukan. härligt värre.
Ligger nämligen hemma ,sjukskriven Igen.
Åkt på en tredje sjuka. Och tydligen fått halsflus,
som jag inte trodde jag kunnde få längre.
Opererade bort halsmandlarna just för att slippa detta.
Fick halsflus minst 2ggr På 3månader för några år sedan.
Och nu (iförsig) ca6år senare får jag det "omöjliga" .
Och nu något värre, huhu. Önskar för stunden att jag hade mina mandlar Kvar!
Då tar man sin medecin, Blir bra & återställd på 3dagar.
men nu När dom inte finns sätter basillerna sig något längre ner
och något svårare att skrämma bort....
Doktorn sjukskrev mig en vecka, men hoppas jag kommer tillbax tidigare!
För som jag skrev tidigare , NU är jag LESS på att ligga i denna soffa!!!!!!
TUR att man har alla bästa kanaler , SF-kanalen är guld värld.

Syssterysster är här och tar hand om sin Lilling :)
skönt med lite sällskap, även fast man inte har mycket till röst.
men Hon Pratar för oss Båda. . . . .

Haha, vilken rolig och possetiv Blogg jag har förtillfället,
Sjuk sjuk, trök trök, sjuk sjuk. ja ni men så är mitt liv förtillfälle.
Fjärde helgen jag låg hemma och missade alla roligheter.
Fjärde veckan jag inte får träffa mina älsklings tjejer!
Fjärde veckan jag inte kan träna(och det dröjer länge) &
Fjärde veckan jag får sjukskrivning.
näe ni Då har man SVÅRT att vara Possetiv......

Hann göra nya naglar iallafall innan jag blev liggandes igen.
jätte superduper fina. "folie" på,
första Naglarna Amanda gjorde denna dekoration på.
Se Så Fint :

Man ser inte detaljerna så bra, men har en liten blomma och sten på vissa :)

Nu ska jag försöka få imig lite Mosade makaroner .
Första måltiden gick bra att äta igår, Kräm och stek ägg.
Har inte ätigt riktigt sedan i Torsdags ,Då släkten va på resturang och mumsa.
Givet tog jag, oxfiléPlankstek.

Ett supertack till min älsklingsPoff som nog är sten trött
på en sambo som bara ligger och inte gör ett dugg.
han får nog snart ryck, men va gör man när man inte har orken...?!!
-Jo , jag får extra städa och fixa så fort jag blir frisk ;)
Smaklig Lunchtid, för det ska jag ha =)
Må Gott!

                                                                                            /Elinan

                                                          
                                          
-saknade, saknade, saknade vän.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling!!!! Ja tänkte komma till dej imorronkväll en sväng om ja får? :D jaaaaaaaaah!!!



Va fina naglarna blev!!!

PUSSSSS

2009-11-16 @ 20:21:21
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0