17/11 tiihii.

Nu ska jag få en rolig stund för mig själv här i sjukstugan.
Nämligen så Min sysster kom igår med en påse som innehöll
massa gamla saker ifrån Bomhus.
Och Titta vad jag hittade där i :)


Haha, jag döör har inte sett denna på 4år....
Nu ska jag få mig ett Gått skratt.
.Tiihii.


Annars då, Jo jag mår fortfarande dåligt.  MEN ,
idag har rösten trollatsfram och jag har ätigt tuggbarheter. Plus pluss!
Hoppas det går fort nu och att jag blir en HelElina snart!! :)
Hoppas ni har haft en Bra start på Den Nya veckan.
Pussohejs!
                                                                                                                 /Elinan

                                                  
                                                                       -snart hoppitossa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0