19/11 torsdag....

Dagarna rullar på och inte så mycket händer in my Life.....
Titta Film, film & film , roligt värre.
Men idag har Lovely varigt ledig så då har jag
fått sällskap näst intill hela dagen&kvällen.
Först gjorde han frukost på sängen till sin Sjukynkling.
Ochsedan försvann han ner på stan, Jag Vill oxå Gå på Stan!!
men men...
Senare under dagen fick vi upp två flytt kartonger utav Vinter grejer + julsaker
Weiihuuu, Bara en vecka till sedan Blir det julpynt här hemma.
1:a Advent, tiden går fort! Tänka sig,snart Kommer Tomten =D
Så Himla mysigt runt JuleTid,Hoppas Snön snart kommer!
Solen vägrar ju att synas så om snön kommer kanske vi får lite ljust ute!

Nu ska jag göra varma mackor och kryp ner under täcket igen.
Stoffe är på Personalmöte med Aktion på saker som utgått,spännande!
Hoppas han kommer hem med något roligt.

Titta vad jag fick hem förra veckan :)
Och
(Fast, En SVART)                                                                         

&Dessa två är på väg hem till Mig :)

Och
---> .Passa på, Bara 49:90kr St. <---

Min Garderob kommer Glittras upp utav dessa paljetthärligheter!
Alla 4 från H&M, vem har sagt att det är billigt att vara sjuk ;) .hihi.

Puss&Kram!

                                                                                                     /Elinan

                         
-Önskar jag Blir hela Tok Elinan, snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0