20/11 piggnat till :)

Så, Feberfri och redo för jobb i helgen, Äntligen!!!! :)
Att rösten är sne är ett litet moment, men orka invänta den.
Näeeeee, för nu vill jag göra mycket mycket......

Klä upp Sig, Sminka sig, Locka håret, Klackarna i taket, ett glas vin,
Bästa vännerna, skvaller, skratt, flum, bli rund om fötterna, ut och dansa,
Dansa, Dansa , Dansa Samba, Träna Skivstång, Gå på Pass, Ta en fika,
En promenad, Gå på stan, Shoppa (Live), se folk, träffa folk,
Flumma, muppa och bara vara anmält Frisk!!!!
Gud så jag ska Njuta! 
Here I Come, En Pigg nästintill frisk Galen Elinan . Jeeej!
Man ska Faktiskt vara tacksam när man är frisk så mycket.
Man tänker på det när man är sjuk klagar man mycket mycket
Men, Tänk då hur ofta man är frisk då ska man ju vara GLAD!
Man lär sig alltid något nytt.

Nu ska jag fixa till lite mys och sean se Idol.
Tidig kväll, för jag ska öppna Jobbet imon :)
Ha en Toppen Helg allesammans.
.TJAO.

                                                                                       /Elinan
                 
-
Så där jaaaaaa !!!!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis Elina, skönt att du äntligen är frisk :) Hoppas vi stöter på varann snart! Kram

2009-11-22 @ 01:02:07
URL: http://linneaeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0