6/11 Det blir verkligen inte alltid som man Tänkt sig...

Kan man ju sega igen.....
Idag skulle Jag Och Poff egentligen flyga iväg till Finland, Helsingfors.
Men så vart ikke fallet. och ni kan ju bara gissa varför. . . . .
Inflensan har smittat både mig & min poff :(
irreterande!
En vecka frisk fick jag vara sedan smällde det till igen. jag avskyr verkligen detta.
Nu fick vi som TUR i OTUREN skjuta fram våran Helgweekend :)
Tur det, så om tre veckor ska vi försöka igen, Då Jäklar ska inga sjukbasiller
smitta mig. För Nu får det vara Nog!!!!!!!!!!!!!

Kristoffer vart dålig redan för en vecka sedan, under halloween.
Men vi hade ändå Lite halloween middag & trevligheter Här hemma.



iveckan vart även jag smittad och i 3dagar har jag legat med feber & ont över allt.
Fuck, inte skit BraTimening eftersom mina älsklingsbrudar ifrån Norge är hemma.
Evelina min toka kom hem i helgen men har inte träffat henne.
Hinner inte heller för ikväll åker hon vidare.
Och Tanja Min Sköna hon åker hem på söndag och jag är för dålig för att ta mig
att träffa henne. Hu Hu Hu. Känns pissigt allting!
Och SötIsabell, Hemma ifrån tysklad han jag ta en fika med innan smittan kom.

Näe ni jag är arg arg arg,och fattar inte vad alla sjukdomar vill mig!
Låt Mig Va & Smitta Någon Annan vetja, för jag har tröttnat rejält nu!

Jag har ikväll, lördag& Söndag på mig att friskna till för till veckan
vill jag inte sjukskriva mig igen. Känns dumt.
Och till Veckan kommer min älsklingsSysster Hem.
Hon ska flytta hem, sluta med Resejobbet och komma hem till Mig

Love !

Nu ska jag & min sjukling titta Idol och grisa ännu mera.
haha renaramaSjukstugan här hemma.
Tabletter, tabletter tablettar, feberångor, flottmat , snova
och två (fyra) slappa högar i soffan.
Kristoffer har börjat fått hoppet tillbax iallafall han är nämligen Feberfriiii
och jag är så avis, för han är piggare än mig. jag vill oxå!
KryKryKrya på Mig :)
Håll Tummarna att jag blir frisk till måndag ,plez!!

Host o snörvel :p

                                                                                                                     /Elinan

                                                      

             -jag vill bha Kööööööra ju!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha ja han kanske skulla börja spara håret, han passa ju i de ;P

ja jag hade jättekul, tack så JÄTTEMYCKET för att jag fick komma! :) hade du kul då?

2009-11-07 @ 16:07:15
URL: http://hannaclaar.blogg.se/
Postat av: Mimi

Snygging!

Den kommer från H&M :)

2009-11-07 @ 17:05:25
URL: http://mimibodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0