7/11 .Lång Triiiist.

UrschaFyBubblan, va jag är uttrööökad!
Ligga i denna soffa kolla på Tv,Datan,Sova,Vila,Äta o.s.v
Fyyyy. Jag vill vara Krya springa omkring, tjoha&flänga som Elina är bäst på!
Men orken finns inte. men känner att det går framåt iallafall. Jiiho.
Snacka om massa tycka "synd om mig snack" just nu. haha .
Men du som klagar kan gärna ta alla mina sjukdomar jag alltid lyckas få.
Och pricken över i:et får jag dom alltid när det händer roliga saker.
Som sagt är ju Mina Saknade Vänner hemma, men ingen av dom kommer jag
tyvärr tyvärr tyvärr inte hinna träffa. Hu Hu Hu.
Och Ikväll ska Boddilooo&Ante äntligen ha sin inflyttningsfest,
som jag inte kommer kunna gå på.
Är dock lite små irreterad på Min Karl som först smittar ner mig,
sedan blir tydligen friskoch ska gå på Galej. bläää.
 Han borde ta hand om mig nu när det är min tur!

Vi som skulle baka Bullar ikväll......

Näe ni jag måste göra något som piggar upp mig, Några Ideér?!
jag vet ; Klicka hem massa fint. Det ska jag Göra! :)
och Titta på Sommarbilder , då Får man iallafall se Solen lite.
Så grått&trist här utanför Och MÖRKT . . . .
Men Se vilka Lyssande Härliga bilder, Dom Blir man Glada Utav
 Bjuder på Godheter iFrån GOTLAND 2009 :







                                      ..Haha Älskar denna Bild.


Underbara Gotland!

Vi skakade hand på att vi ska åka nästa sommar igen.
Och det är så efterlängtat! Jiihi.
Men Ha en Sjukt Rolig Lördag nu allihopa, Toka åt Mig med ;)
Krams hej!

                                                                                         /Elinan

           
-Bra Energi, Bra Energi...tack!        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0