19/10 sisådär!

Ja denna dag är en sisådär Dag, känner att jag bara vill
ligga under täket hela dagen och bara titta på Filmer.
Men så blir ikke fallet, för om två timmar Börjar jag jobba.
Har blivigt slapp nu när man varigt ledig sedan Onsdags :p
haha. men nu blir det Två kvällar sedan Ledig två dagar igen.
Bara ÄÄÄäälskar Mitt Nya Schema!

Helgen har varigt super mysig!
Mer än Lyckad
vart Lördagen,
Först Tokträning sen Brunchen på Absint
(Den va Verkligen god god god, rekomenderat!)
Lördagkvällen vart surrsurrsurrig Med Tonvis utav Tjejsnack
med min Bästa Emma&Stina!
Haha, också Blev det sjukt mycket mat!
RESULTATET! ;)
*Heta Räkor,



*Fetaostkyckling med stekta Grönsaker.

Och *"Smoothie Glass" .Muuma.
vi åt säkert i tre timmar. =)
Sedan däckade vi i soffan framför filmen vi skulle se.

                   TOPPEN LÖRDAG tack för det mina Vänner!

Nu ska jag Ta & Fixa mig en god liten Lunch.
Pappa Va hit med lite smått&Gott igår ifrån deras Matlagningskurs.
Italienskt ! Kan bli lite spännande.
Jag Gillar all slags matlagning! fastnat rejält för det! :) Så :
 
*Har ni några smarriga recept ? ? Ge Mig !

Ha det Bra alla Glada! Ge mig lite posetivenergi,Tack!

                                                                                                                        /Elinan
                                                   
                               
-rättvisa,rättvisa!       


Kommentarer
Postat av: kicki

Åh tack :)

Dom kommer från en hemsida, Dreams of pearls :)



Kul att du börjat blogga igen!

2009-10-21 @ 09:21:50
URL: http://kicki88.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja vill ha sån där förrätt nu ;) men får vänta till imorron ;) hihi!

2009-10-22 @ 18:48:58
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0