23/10 Fredag hela kvällen. . . .

Ååå, Va tungt det var att kliva upp imorse....
 Klockan ringer 04.50,  04.50 det är ganska Tidigt det.
bläcksvart ute , blåsten och kylan emot en när man cyklar till jobbet.
Men en timme efter är man piggis. Och tänk va sönt, redan 
kl14.15 är man färdig jobbat och ledig hela Fredag Kvällen =)
Najs Najs.!

Ska snart iväg till fjärran och träna lite med Mammi
Sedan blir det mat ute i Kära Bomhus hos farsgubben min ;)
Efterlängtat. Pappas Mat är den Bästa! och farmors Såklart.
Så ännu en lugn , skön , mysig fredg kväll ska jag ha.
Lika bra att Ladda Upp Krafterna, ska jobba hela helgen.
12.45-24.15 Lördag & 08.45-19.30 Söndag.
Lååånga helgpass vi har!
Men, Bara var tredje Helg så det är ändå Ok.


Ni ska få se Hotellet jag & Poffi ska bo på
när vi sticker iväg på en helgweekend :)
5-stjärnigt , SE HÄR!
Kommer blir himla underbart tror jag.
flyga,må kalas,ta Hand om Varandra och bara vara Lycklig.
Längtar längtar längtar!
6-9 Nov. snaaart! weiihooooooo.

Nu ska jag fixa lite inför träningen. ha En toppen Fredag :)
Och helg såklart! jag själv ska bo på mitt jobb :p
Höress! PussTjao!

                                                                                      /Elinan


                                               
                       -Livsglädje, bästa glädje.    

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va fint det ser ut hjärtat!!! det där är ni värd, gobitar!!! Så kan ni träna också såg jah ;) och va vare där för vita stolar, nå spa?!

Kämpa på i helgen nu.

PUSSSSSSSSS

2009-10-23 @ 16:49:12
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: jossan

åh gud va fint ;)

2009-10-23 @ 17:03:54
URL: http://josefinebodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0