2/2 segadag.....

Redan vid fem i morse vaknade jag upp av oont ont ont.
Halsen svider, huvudet verker & en förskylning har komigt.
Inte Helt Okej tycker jag..... suck.
Men lite bättre nu eftr en varm choklad, hals &verk -tabletter .
Jag vägrar att Bli sjuker!
Så nu intalar jag mig i massor att detta bara är en dagsonda.
Kan alltid hoppas ;)

Annars då, Jo helgen har varigt en riktigt lyckad en.
Fredagen ; Jag& favvo Mini Tog tag i oss ,gick på arobic (HUR KUL SOM HELST)!
efter det vart det en Middag och tok tjejsnack på Interpool.
En Anna, En Elinan & En Stini babbla på i sex timmar om massor.
Haha, Vi peppade varandra rejält och Har komigt på att vi faktiskt
bara lever en endaste gång, och Då ska Vi Må kalas BRA! <;p

Lördagen ; Skivstång/Konditions pass, oooherre ni vad jag tog i.
haha, Maria kör livet ur en, men Skööönt!
Efter det staden med Mor och en lunch med jobbarvännerna Lexie&Linda.
Mot kvällen kom Stina och vi fixa,trixa&klirra sedan mot Bocken
för en trevlig KvällsMiddag :) , Sluta såååklart på Goyen ! Najs.

Söndag ; Pizza,Pasta,Film Film Film Mys, glass, powernap,
titta lägenheter, skolor, promenad, film o film med Stini. Slappt !

Och Nu Ny vecka med Nya Möjligheter.!
Började gårdagen med ett Kvällspass. :)
Lika så idag ,kvällspass.
Men sedan Onsdag & Torsdag Ledig igen!
Nu blire till att försöka piggna till, int det lättaste
här hemma är det slappaste slappstugan för tillfället.
Trulbi, Ligger på fällen snurrar runt o kurrar, smilli typ dödösdöd.
Poff i mjukis och teoriboken framför sig.
och jag själv i pyjamas framför datan.
Nejjj, Inte skit sugen på att börja jobba om två timmar...... :P

                                                                                                               /Elinan


          -En Elinan iDag, suddigaste,segaste!

Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

hej gumman!

Tack så mycket! Ja magen växer varje dag som går :P hihi. Allt är bra och vi mår bra :) hihi.

Hur är det själv då?



Kram

2010-02-03 @ 09:07:10
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Isabelle

hihi tacktack ! :) På BistroNord var vi, stans bästa, helt klart! Rekomenderar verkligen! :) Känns det bra med håret? :)

2010-02-03 @ 22:22:36
URL: http://isaabeellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0