24/2 .Om En Månad......

Om Prick en månad drar vi!!!!!!!!
Jag & Stina boka,fick ledigt , betala och bestämde oss
för att Äntligen Dra i Väg Till Thailand!!!!!!!
Så den 24/3 Drar vi mot varmare , härligare olite underbarare Land :)
Ska bli så sjukt härligt. Och att inte prata om Hur KUL vi kommer få!
Helt Crazy!!!!!!
Vi Har bara Bokat Flygg Tur&Retur, resten fixar vi på Plats!
Det Ända vi har inplanerat är Sista Mars i Kho Pangan
---> Full Moon Partej!
Annars får vi se vart vi Drar :)
Någon som varigt där senaste Tiden , Ge Förslag!
Känns Bra att Både jag & Stini varigt i Thai flera ggr.
Men nu självaaaaaaaa!
Längtar till Tusan!

Annars så lever jag vidare som vanligt,
utan att Blogga så värst mycket. haha. som märks!
Men iBland upptaterar jag ;p

Dagen idag har varigt helt UnderBar.
inge speciellt men vakna på helt rätt sida,
solen sken,lyssna pepp musik,dansa runt och njöt av Livet!
Kändes som jag vunnigt en Miljon el liknande :)
(Om det ändo vore så Väl! :p )
Jobbade extra ikväll, kan behövas extra peng till Thailand....
Nu Tittar jag Finalen på " SO U THINK U CAN DANCE "
Helt otroligt, vilka människor Det finns! Dom är så Bra!

Men Ni Får ha det Kalas Bra !
Så ska jag försöka skriva något Oftare ,
Men roligare att läsa alla era där ute ;)
-Kram Om !


                                                                              /Elinan

                                      

-snart får jag Säla Omkring ;p
                                           


Kommentarer
Postat av: jossan

ne man försvinner ju helt! Sparkad lixom. :( Men jag får ju jobba som vikare om jag vill! Får ju förtur under sommarn iaf! Men endå... blääää

2010-03-03 @ 19:52:35
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: Kicki

nej, jag skrev den inte på flit faktiskt ;)

men om du vill läsa så skriver jag adressen i ett mejl på FB istället ?

2010-03-16 @ 09:22:48
URL: http://kicki88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0