4/2 Barnsligt roooligt!

haha. Idag har Sysster och jag Haft tokfun.
Började med att jag som vanligt va världs rastlööös,
efter att jag knapprat massa piller
(Blir alltid ett hispvrak när jag är hängig osedan får i mig iprem :p)
Så jag ville leka leka leka, vilket jag fick tillslut,,,
 Poff fick ryck på sin dryga flickvän, koppla in vårat gamla Tv-Spel
----> Super Nintendo
Och en nöjd Elina vart superglad, som ett barn på Julafton!
Har nu suttigt i timmar ,dock inte varvat men duktiga va vi Siss ;d



Nu när man fått upp ögat för det superskojiga spelet igen, gick vi in på Tradera.
Haha, jag har Budat Högst på 6 Olika spel ;
*Joe&Mac 3
*Donkey Kong 1
*Donkey Kong 3
*Supermario Car
*Aladdin
*Mickey Mouse
Haha, Två timmar kvar , får se vilka jag får .Haha.

Håll Tummarna Nu !

Jag vet jag är en Nööörd, men va blir man inte när man är hängig som en seg åsna....
Jo roar sig själv och är nöjd med det!


Imorgon ska jag ta mig uppåt och jobba.
Öppning= Kl, Ringer 04.40
Vilken är typ tiden jag somnat dom senaste dagarna p.g.a min dumma Förskylning.
Kanske inte kommer vara den piggaste och aktivaste på jobbet ,men men
Det Finns Piller,som Fröken Nyberg har lärt mig ;) .
Helgen blir till att jobba jobba jobba.

Nu ska jag Laga "Pappas-sjukt-goda-köttfärsås" m. Spagetti.
Ni andra aktiva Människor, Träna åt Mig Med.
För, för mig dröjer det innan musklerna ska få jobba.
Först Helt frillbha !
:D
Have Fun.
Hejja Brynäääs ska vi göra ikväll Oxå!
.jeeej.

                                                                                           /Elinan

  

                 -En Liten (Pojk)-Tjej. roligt värre. :p
             Snyggt


Kommentarer
Postat av: Kusinen

SÖTNOS

2010-02-04 @ 22:53:47
URL: http://acquisitivelife.blogspot.com
Postat av: jossan

Tack pellan!! Hemligheten är den att jag bara har vågat det med min plattång.. inte svårt alls! Jag exprimenterade lite och jag blev faktist jätte nöjd!

2010-02-07 @ 22:13:46
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: jossan

Tack pellan!! Hemligheten är den att jag bara har vågat det med min plattång.. inte svårt alls! Jag exprimenterade lite och jag blev faktist jätte nöjd!

2010-02-07 @ 22:13:46
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: jossan

prova lite med plattisen.. de blir najs!!:)

2010-02-07 @ 22:14:45
Postat av: jossan

hehe, får visa sen :)

2010-02-11 @ 16:58:57
URL: http://josefinebodin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahah jag kommer ihåg den där bilden! Vi gick alltid och bytte med varandra :) Finns nog i en låda någonstans eller i filofaxen som man hade pyntat!



Krya på dej stumpan och keep on playing! Roligare än att följa Dr Phil som jag gör nu när man e sjuk.....

puss

2010-02-11 @ 18:47:54
URL: http://lewin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0